
Müşteri memnuniyeti, her şeyden önceliklidir. Müşterilerimizin çözüm ortağı ve doğal danışmanı olarak, onları en yüksek düzeyde memnun etmek için, beklentilerini en ekonomik ve hızlı bir biçimde karşılayarak, mükemmel ürünler sunmak birincil görevimizdir.
Kalite, kişisel ve kurumsal gelişimimiz için yaşamımızın vazgeçilmez bir unsuru ve şirket kültürümüzün en önemli değeridir. Kalitemiz hakkındaki ölçütü müşterilerimiz saptamaktadır. Ürünlerimiz ile ilgili müşteri görüş ve önerileri bağlayıcıdır.
Kalite hedefimiz olarak, her zaman “mininum hata” ve “zamanında teslimat” geçerlidir.
Yaptığı işin kalitesinden herkes kendisi sorumludur. Kalite güvence sistemimiz ise, tüm çalışanlarımızın sorumluluğundadır. Dolayısıyla, Stajyer’den Genel Müdür’e kadar, her çalışanın görevi kusursuz iş yapmaktır.
Yönetimde Kalite’nin, çalışanlarımızın ve müşterilerimizin mutluluğuna odaklanmış sistematik bir yaklaşımla, sürekli katma değer yaratarak sağlanacağına inanıyoruz.
Şirketimizde her bölüm, iş akışında kendinden sonra gelen bölümü müşterisi olarak görüp, ürettiği ürün ya da hizmeti öncelikle onlara beğendirmek zorundadır.
Müşteri ile ilişkilerimizi, satış sonrasında da sürdürür, ürettiğimiz ve ithal ettiğimiz ürünlerimize garanti verir, satış sonrası hizmetleri üstleniriz.
Zamanın çok değerli olduğuna inanır, hızlı düşünür, planlı hareket eder, dürüst, açık ve net davranır, ayrıntılara önem veririz.
Müşterilerimizin sürekli gelişimine ve değişimine katkıda bulunmak amacıyla, sektörümüz ile ilgili dünyadaki yenilikleri yakından izler ve öğreniriz.